Soses acollirà aquest cap de setmana la VII Exposició de Préssec i Nectarina amb l'objectiu de donar resposta a les demandes del sector agrari. Els visitants podran veure un centenar de varietats de préssec i nectarina, entre les quals destacaran com a més noves la platerina o nectarina plana i el paraguaio.
Aquest dimecres va tenir lloc l'acte de presentació a la seu de la Diputació de Lleida amb la presència del diputat Enric Colom, l'alcalde de Soses, Francesc Ribes, el regidor d'Agricultura del consistori, Ramon Sancho, i l'organitzador del certamen, Carlos Sánchez. Colom va indicar que es tracta d'una exposició molt interessant per tota la demarcació de Lleida, ja que "les comarques lleidatanes són particularment potents en el sector agroalimentari". Colom va dir que en una societat canviant com l'actual és imprescindible que tots els sectors s'adaptin a les noves tecnologies i treballin per la innovació i l'especialització.
Pel que fa a les activitats, dissabte, la sala recreativa la Unió acollirà una cata de producte a càrrec de la responsable del Departament d'Anàlisi Sensorial de la UDL-IRTA, Gemma Echevarria, i a les 18 hores començaran les jornades tècniques a la sala de la Cooperativa de Soses.
Diumenge, la directora del Museu de la Confitura de Torrens (Girona), Georgina Regàs, elaborarà una confitura i l'Associació Cultural de Dones de Soses faran una macro macedònia.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.