Aquest diumenge es va disputar el partit de Copa Catalunya femení entre l'Acadèmia de Catalunya i el C.F. Soses Femení, la segona eliminatòria de l'equip sosí. La primera la van passar després que el Can Deu de Sabadell no es presentés. El matx va tenir lloc al Vendrell a les 17.30 de la tarda. Els dos equips eren campions de segona catalana però de diferents grups.
El partit va estar molt igualat, tots dos equips lluitant per la possessió de la pilota i controlar el joc. A la primera part, les visitants, l'equip de Soses va disposar d'alguna ocasió de gol que finalment no van aprofitar. Les locals per la seva banda també van disposar d'alguna oportunitat, però s'arribà a la mitja part del partit amb l'empat al marcador.
La segona part començava també calcada a la primera, tot molt igualat, però l'esforç físic començava a passar factura als dos equips. El partit s'acabava i els gols no arribaven. L'Acadèmia de Catalunya tenia el triomf a les seves mans en fallar un penal i desaprofitar una ocasió de gol que va anar al pal de la porteria del Soses. Finalment el partit va quedar en 0-0 i es va decidir als penals. Cada equip havia xutat 5 penals, però el partit encara estava per decidir. L'equip del Vendrell va transformar els dos primers, els altres 3 van estar aturats per la portera del Soses que va fer un gran partit. Les jugadores del Soses van tenir també a les seves botes la victòria al llençar el cinquè penal, però van fallar. No va ser fins al sisè que el partit es va decidir a favor del C.F Soses Femení, que va fer grans mèrits per endur-se la victòria.
Ara caldrà veure qui serà el seu pròxim rival dins aquesta competició. Avui es celebrarà el corresponent sorteig on hi entren ja els dos equips campions de primera catalana, vuit equips de nacional i els dos guanyadors de segona catalana, el C.F. Soses Femení i el Lourdes de Mollet del Vallès.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.