Bústia de l'Altanto!!

Creus que darrerament ha augmentat la corrupció política?

Vots: 100

Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Agenda cultural del Baix Segrià
  • AVUI:
  • DEMÀ:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Temperatura: ºC
Humetat: %
ºC
Sortida de Sol:
Posta de Sol:
Demà
Màxima: ºC
Mínima: ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
Comentari:
Suma( 3 + 2 )
B�stia de l'Altanto!! - Sugger�ncies i altres

Digues la teva!

Enrere

Comunicat de l'Assemblea de Joves davant la detenció de tres joves a Lleida

1 fotos

Aquest migdia han estat detinguts tres joves, un davant del Rectorat de la UdL quan es dirigia a l'acampada d'estudiants al campus de Cappont i els altres dos joves han estat detinguts a la sortida del campus de Cappont. Volem manifestar que aquestes són unes detencions purament polítiques, contra tres joves militants actius dels moviments socials de la ciutat, que per la seva implicació en les lluites socials de Lleida han estat detinguts en un intent de fer callar la veu d'aquells que lluitem contra aquest sistema injust.

Davant d'aquests fets l'Assemblea de Joves de Lleida es solidaritzem amb els detinguts, a la vegada que exigim la seva immediata posada en llibertat; detencions com aquestes demostren com el sistema capitalista, amb l'ajuda del seu aparell de repressió no escatima esforços per tal d'intentar fer callar aquells que lluiten per transformar aquest sistema i construir un futur millor i digne.

Animem al jovent lleidatà, i al conjunt de la ciutadania, a mobilitzar-se contra aquestes detencions i a solidaritzar-se amb els joves detinguts. Properament anirem informant de més detalls sobre la detenció i de les mobilitzacions que vagin sorgint. Ara mateix està convocada una concentració a les portes de la comissaria dels Mossos d'Esquadra (Carrer de Sant Hilari, 38).

No ens faran callar, hem perdut la por!
Llibertat detinguts!

Assemblea de Joves de Lleida

Data de Publicació 05 Juny de 2012
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " associacions de joves , Lleida , mobilitzacions ciutadanes "

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.