Bústia de l'Altanto!!

Creus que darrerament ha augmentat la corrupció política?

Vots: 100



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Agenda cultural del Baix Segrià
  • AVUI:
  • DEMÀ:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Temperatura: ºC
Humetat: %
ºC
ºC
Sortida de Sol:
Posta de Sol:
Demà
Màxima: ºC
Mínima: ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Suma( 9 + 4 )
B�stia de l'Altanto!! - Sugger�ncies i altres

Actualitat

Enrere

L'AVE Barcelona-Madrid supera els 1,3 milions de viatgers en el primer semestre del 2010

Pel que fa al trajecte Lleida-Madrid, es manté el nombre d'usuaris

1 fotos

En el primer semestre de 2010, un total de 1.369.132 clients han utilitzat els serveis AVE en el recorregut Barcelona-Madrid, el que suposa un creixement del 5,9% i la incorporació de 75.874 nous clients respecte el mateix període de l'any anterior. Aquestes dades confirmen l'evolució progressiva dels serveis AVE que compta amb 28 trens per sentit que connecten Barcelona i Madrid diàriament. Durant aquest primer semestre el servei ha assolit una puntualitat del 97,4% i una ocupació del 79,6%.

Pel que fa al nombre d'usuaris, es registren increments en les línies Saragossa-Barcelona i Tarragona-Madrid, mentre que la línia Lleida-Madrid es manté amb 138.075 usuaris.

Renfe manté el compromís de puntualitat a la línia Barcelona-Saragossa-Madrid amb compensacions del 50% de l'import del bitllet per retards d'entre 15 i 30 minuts i del 100% per a retards superiors a 30 minuts.

En quant a la utilització de descomptes, la tarifa Web, amb un 60% de descompte, ha estat la més utilitzada, en total, 494.413 viatgers han pogut gaudir d'aquest preu promocional, pel que fa la tarifa Estrella, amb un 40% de descompte, ha estat utilitzada per 421.885 clients.

El perfil del client del corredor Madrid-Barcelona és el d'un home (61%) amb una edat mitja de 44 anys, amb estudis universitaris (72%) i que es desplacen per motius de treball (61%). El 40% dels clients es desplacen amb una freqüència alta, és a dir viatgen almenys un cop cada dues setmanes.

La valoració global del servei és de 8,04 sobre 10, els atributs més valorats són la puntualitat, amb 9,27 punts, la neteja del tren, 8,71 punts, la rapidesa, 8,68 punts, el tracte i l'aspecte del personal, 8,44 punts i el servei de premsa 8,39 punts.

 

Data de Publicació 14 Juliol de 2010
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " Lleida , Renfe "

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.