Durant aquesta setmana, el moviment 15M a Lleida es centrarà en la problemàtica social que suposen les retallades en la Sanitat Pública. Consideren que són un primer pas en el camí de la privatització sanitària del país, utilitzant la crisis com excusa i estafant a la ciutadania, que, diuen, és qui menys culpa té de la situació econòmica actual, i qui més està pagant i patint les conseqüències. D'aquesta manera, han convocat a tothom a a les 11:30h del matí a la plaça Ricard Vinyes, on realitzaran accions de protesta contra les retallades a la sanitat pública.
A les 14h celebraran una "Xoriçada Popular" sota el lema "menja't els xoriços". L'acció consisteix en repartir xoriço a la gent, com un acte simbòlic contra la privatització de la sanitat pública. Els actes de protesta contra les retallades seguiran durant aquesta tarda i el matí de dimecres.
El colofó d'aquesta setmana, serà el proper dijous, on es durà a terme la xerrada La Sanitat Pública en Perill! Com ens afectaran les retallades? a càrrec de les juntes de personal i sanitaris de Lleida, a les 20h a Ricard Vinyes.
En un altre ordre de coses, el proper dimecres dia 6 de juliol, 5 persones de l'Assemblea de Lleida marxaran cap a Saragossa per unir-se a les marxes indignades cap a Madrid. L'objectiu és arribar a Madrid el dia 23 de juliol, i el dia 24 realitzar una gran manifestació a la capital espanyola.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.